کتاب Simple Trading Book | نسخه ترجمه شده فارسی/کتاب ترید آسان


کتاب Simple Trading Book | نسخه ترجمه  شده فارسی/کتاب ترید آسان

دانلود کتاب Simple Trading Book ترجمه اختصاصی تربت تریدر pdf

کتاب ترید کردن آسان یا همان Simple Trading Book یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین کتاب ها در زمینه آموزش ترید و معامله گری در بازار های مالی می باشد که در ۶۵ صفحه،ابتدا به روانشناسی بازار میپردازد و آن را تشریح میکند،سپس به شرح الگوهای کندل استیک و تاثیر آنها بر بروی بازار پرداخته و پس از شرح مشخصات دقیق الگوهای کندل استیک،به استراتژی هایی که مبنای آنها سکشت سطوح(خط روند،حمایت و مقاومت،خط گردن و …)است،میپردازد و در آخر نیز ویژگی ها و مشخصات چارت پترن های مختلف را یک به یک بررسی کرده و آنها را با نمودارهای مختلف قیمتی تطبیق میدهد.

با داشتن این کتاب،منبعی جامعی از الگوهای کندل استیک و چارت پترن و استراتژی ها و تاییدیه های روندها و الگوها در کنار خود خواهید داشت و از این جهت که گاهی به دلیل شباهت های الگوها و شکست ها با یکدیگر دچارت اشتباه میشویم،تطبیق پلن معاملاتی با یک منبع مانند Simple Trading Book میتواند جلوی اشتباهات کوچک و بزرگ معامله گر را بگیرد.

مخاطب پس از مطالعه pdf کتاب Simple Trading Book می آموزد که:

  • چگونه هیجانات خود هنگام معامله را کنترل کند
  • چگونه به وسیله الگوهای کندل استیک تحرکات قیمت را پیشبینی کند
  • با استراتژی های ساده معاملاتی آشنا شده که هنگام شروع باعث درک عمیق استراتژی ها توسط مخاطبی که آشنایی کمی با بازار دارد میشود
  • به طور کامل با Chart Pattern های مختلف آشنا میشود

کتاب ترید کردن آسان یا Simple Trading Book شامل بخش های زیر میباشد:

  • ۱.مباحث روانشناسی در معامله گری و ترید
  • ۲.الگوهای کندل استیک
  • ۳.اسراتژی های معاملاتی
  • 4.الگوهای نموداری یا همان Chart Pattern ها
  • همراه داشتن یک کتاب راهنمای تحلیل تکنیکال در زمان شروع فعالیت در بازارهای مالی می‌تواند پیشرفت شما را در این امر تسریع ببخشد. امروزه با همه‌گیر شدن فعالیت در این بازارها کتاب‌های زیادی در رابطه با آموزش تحلیل تکنیکال منتشر شدند؛ اما بیشتر این کتاب‌های آموزشی، از ادبیاتی استفاده می‌کنند که درک مفاهیم کتاب را برای افراد مشکل و مفاهیم گفته شده در کتاب‌ ممکن است در واقعیت بازار کاربردی نداشته باشد و ممکن است انگیزه‌ی شما را برای یادگیری از بین ببرد.

    کتاب ترید آسان (Simple Trading Book) یکی از بهترین و کامل‌ترین مراجع برای یادگیری مفاهیم اصلی بازارهای مالی و الگو‌های کندلی و چارتی در جهان می‌باشد که توجه بسیاری از معامله‌گران را در فضاهای مجازی به خود جلب کرده است.شما می‌توانید نسخه انگلیسی و ترجمه شده‌ی این کتاب را از وبسایت تربت تریدر دریافت نمائید.


مبلغ واقعی 180,000 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 108,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ تیر ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 38

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "تربت تریدر" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما